علت عرق کردن:
جهت تنظیم دمای بدن در زمان ورزش ، اضطراب بالا و گرمای هوا ؛ بدن از طریق غدد تعریق مایعات را دفع میکند و سبب خنک شدن بدن می شود. بنابراین عرق کردن ، مکانیسم سالم و ضروری بدن است.
چرا برخی زیاد عرق میکنند؟
فواید عرق کردن:
نتیجه :
عرق کردن نه تنها ناخوشایند نیست، بلکه بسیار مفید و مطلوب هم می باشد. تنها چیزی که در این وسط باقی می ماند، بوی نامطبوع آن است که آن هم راه چاره ای دارد.
عرق به خودی خود بوی بدی ندارد، بلکه رعایت نکردن بهداشت شخصی باعث بدبویی آن می شود.
ما را در سایت ترکیب مواد غذایی ممنوعه: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148